puls ridicat, ameteala foarte tare, colesterol marit + spasmofilie

27-12-2006
boco
Nu este medic/terapeut
boco
Am 31 ani si in urma cu 5 luni de zile am ajuns la spital pentru ca ameteam foarte tare. Mi s-a pus un holter pt. electrocardiograma. In acest timp am inregistrat de vreo 2 ori puls de app. 140 si secvente de ischemie miocardica scurte ca durata dar dese. Mi s-a prescris un tratament cu beta-blocant (metroprolol).
Mi-am facut analize complete: colesterolul este cam marit + spasmofilie. De atunci am urmat tratament cu: beta-blocant, Ca+Mg, crestor (2 luni).
Ulterior nu am mai inregistrat asemenea puls dar starea de ameteala persista.
1. Cat timp trebuie sa iau acest beta-blocant?
2. Ce anume poate provoca aceste ameteli?

Multumesc
5 comentarii
0
26-01-2007, ora 00:00
ddiana
Nu este medic/terapeut
ddiana
ameteala poate persista si din cauza medicamentelor. probabil va fi nevoie sa luati mereu acest trat.
0
22-02-2007, ora 00:00
dr.Alin
Identitate neconfirmată
dr.Alin
Nu ati precizat ce diagnostic vi s-a pus. Frecvente cardiace de 140/min pot fi normale daca apar la efort si nu sunt neaparat responsabile de aparitia ametelilor. Ischemia miocardica diagnosticata pe holter este discutabila si mi se pare putin probabila avand in vedere varsta si lipsa durerilor toracice. Pentru transarea situatiei va recomand un test de efort. Daca intr-adevar exista ischemie, ar trebui adaugata aspirina la planul de tratament.
0
11-12-2009, ora 21:03
MALIS SABINA
Nu este medic/terapeut
MALIS SABINA
Buna! Am si eu o problema si v-asi ruga sa ma sfatuiti cat mai repede!! Am 32 de ani si de o saptamana jumate iau Reductil de 15mg. Am avut tot soiul de reactii adverse dar azi am simtit, mai tare ca de obicei, un nod in gat si palpitatii plus stare slabita si m-am gandit sa-mi iau pulsul. Surpriza, am 85 si dupa cate stiu asta inseamna ca e cam mare. Mentionez ca nu stiu ce puls aveam inainte. Sfatuiti-ma va rog daca sa continui cu Reductil!! Va rog!!
0
22-12-2009, ora 01:39
Dominic
Nu este medic/terapeut
Dominic
eu va-as sfatui sa incetati tratamentul daca va simti din ce in ce mai rau, in legatura cu pulsu este bunicel la varsta de 32 de ani pecare o aveti, pulsul trebuie sa fie intre 65-75.iar nodul in gat si palpitatiile pot fi generate si de o lipsa de calciu.in orice caz problema dumneavoastra este una foarte minora, si vas sfatui sa stati linistita!


multa sanatate!
0
22-12-2009, ora 14:19
ddiana
Nu este medic/terapeut
ddiana
tratamentul cu reductil ar putea da efecte adverse, mai ales daca nu l-ati mai luat pana acum. sper ca v-a prescris un medic reductilul. pulsul e normal. in general frecventa cardiaca se poate situa intre 60-90 batai pe minut. nu strica sa va faceti cateva analize, mai precis niste detemrinari hormonale ale tsh-ului si celor 2 hormoni tiroidieni t3 si t4. multa sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Colesterolul alimentar nu influențează riscul de infarct miocardic
  • Privarea de somn ar putea duce la scăderea colesterolului bun
  • Fluctuațiile LDL-colesterolului au fost asociate cu reducerea funcțiilor cognitive
  • Colesterolul din ouă nu crește riscul de demență sau Alzheimer
  • Măsurarea pulsului
  • Terapia farmacologică pentru creșterea HDL-colesterolului este necesară?
  • Ritmul cardiac în timpul antrenamentelor fizice
  • Un „vaccin” împotriva colesterolului ar putea preveni afecțiunile cardiace
  • Ar putea exista o asociere între calciu și colesterol
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.