Rezolvarea insomniei date de Abilify

01-08-2019
Lena8
Nu este medic/terapeut
Lena8
Ati luat Abilify sau ati trecut de pe alt antipsihotic pe Abilify?

V-a dat insomnie si pofta de mancare exagerata?

V-a ruga sa imi spuneti cum ati reusit sa rezolvati aceste efecte secundare. (mai ales insomnia!)

PS: momentan iau 7.5mg Abilify si 1.4ml Rispolept.

Multumesc!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.