sarcina pierduta, chiuretaj de doua ori... HPV?

Am 41 ani si in urma cu 3 luni am pierdut o sarcina la 11 saptamani. Am fost chiuretata de doua ori. Toate aceste lucruri s-au intamplat in luna martie. In luna aprilie am fost la un control de rutina si am fost diagnosticata: col curat/vaginita mixta. Dar, rezultatul trecut in buletinul de analiza este:
1. CEP superficiale frecvente / CEP interm. rare, koilocite, amfofilie, PMN- rare flora II
2. Frotin tip II Babes-Pap. (inf. TBS)
- suspect HPV
-candida Alb-prezent
Eu sunt de meserie inginer. Am inteles foarte putin (mai nimic) din tot ce scrie in acest bilet. Rezultatul a fost infectie HPV (declaratia medicului de specialitate). Sunt alergica la cervugid. Va rog sa ma ajutati sa-mi clarific un pic lucrurile. Suspect HVB inseamna ce? Ultimul Test Papanicolau l-am facut in 2006. Va multumesc

Medicul ginecolog poate sa iti de-a mai multe informatii.Si desemenea poti si tu sa citesti pe internet despre acest virus.
Multa sanatate!

In urma unui control si un test Papanicolau mi-a aparut urmatoarele:
Celule vaginale superficiale si intermediare etalate izolat la care raportul N/C este nemodificat. 3 celule mici, hipercrome si raport N/C inversat. O celula in " racheta" 1 celula fuziforma, 1 Koilocit.
Flora microbiana: coci, 6-8 polinucleari pe camp.
Babes C2/C3
Sper ca am inteles bine!
In momentul de fata alaptez un baietel de 8 luni. Ma intreb in ce masura tratamentul ma v-a ajuta:
Cervugid ovule 12
Eficef 200 mg
Care ar fu urmatorul pas? Repetarea testului Papanicolau?

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
- 20infectie hpv
- 3Cauterizare, sangerare, menstruatie, sarcina, fumat, HPV
- 3cum se vindeca hpv genital, in afara de crema cu aciclovir?
- 6infectia cu hpv si rana pe col
- 4HPV Interpretare analize precum si intrebarile aferente
- 3Condilomatoza - explicatii
- 10Ce alte cai de transmitere mai pot exista ptr virusul hpv?
- 3testare hpv
- 3Doua sarcini pierdute consecutiv
- 6Buna,