senzatie de slabiciune dupa bautul cafelei

21-09-2015
medeus83
Nu este medic/terapeut
medeus83
buna ziua,
de aproximativ un an ma confrunt cu o problema si anume:dupa ce iau micul dejun si dupa ce beau o ceasca de cafea resimt o senzatie de slabiciune/anemie/gol in stomac, desi tocmai ce mancasem suficient cat sa ma satur.cafeaua o fac la espressor destul de puternica, dar efectul produs este o lipsa de vlaga in loc sa genereze o stare energica.aceasta stare se prelungeste cateva ore pana la urmatoarea masa.
astept un raspuns si va stau la dispozitie cu alte eventuale detalii.
multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

21-08-2019, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Melilax si Lenodiar
Pentru un concediu fără surprize neplăcute:
De luat în vacanță: Melilax pentru constipație și Lenodiar pentru diareea călătorului. Melilax conține Promelaxin – Complex cu Miere și Polizaharide din Aloe și Nalbă- fiind indicat în tratmentul constipației, chiar și în prezența unei hipersensibilități viscerale (cum ar fi în caz de colon iritabil), a unor fisuri sau hemoroizi. Lenodiar acționează prin Actitan, un produs care reduce evacuările diareice și normalizează consistența scaunelor, favorizând o echilibrare rapidă a funcțiilor intestinale. Detalii aici
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.