Sertralină - compulsivitate

22-05-2018
Morph
Nu este medic/terapeut
Morph
Iau Sertralină de 18 zile, 50mg mi-a prescris medicul, 10 zile am luat 50, că am fost internat, după ce am ieșit din spital am luat și 75 sau 100, de vreo 3-4 ori.
Am revenit la doza normală.
Mă simt bine cu medicamentul, în sensul că nu mai am oboseală cronică, m-am dus cu episod depresiv cu simptome psihotice. Aveam o stare de latență pe care mi-e greu și să o exprim.
În fine, sunt ok. Ne înțelegem bine. Eu și medicamentul. Ce e neplăcut e faptul că eu căpătând o energie pe care o consider minunată, dar enervează pe ceilalți, am căpătat și compulsivitate.
Înainte să încep tratamentul fumam rar 1-2 țigări.
Nici măcar la zi. Acum fumez peste 10 țigări pe zi, îmi vine să fumez continuu și uneori aprind țigară după țigară.
Mă simt de parcă nu pot să mă abțin, am încercat să mă abțin și mă agit, mă enervez.

Voiam să întreb dacă s-a întâmplat asta și altcuiva.
Am început să mănânc și mai bine, asta e ok, că sunt slab și nu prea mâncam.
Mă mișc mult, vorbesc repede, repet cuvinte.
Parcă nu prea mai simt nimic. Am anxietate uneori, mai mult dimineața, de care n-am scăpat decât când eram internat, de când sunt acasă mă trezesc iar cu anxietate, dar în restul zilei sunt ok. Nu simt mai nimic, am doar o energie uriașă, fumez mult.
Eu consider că ar fi vorba despre manie.

A luat cineva Sertralină și are idee despre ce scriu aici? E normal ce se întâmplă?
8 comentarii
0
23-05-2018, ora 03:26
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca ati avut depresie cu elemente psihotice, mai trebuie ceva pe langa Sertralina. Discutati cu medicul noile probleme cu care va confruntati sau mergeti la alt medic.
0
23-05-2018, ora 09:09
Morph
Nu este medic/terapeut
Morph
Iau anxiar și olanzapină.
0
24-05-2018, ora 13:33
Steve.the.great
Nu este medic/terapeut
Steve.the.great
Trebuie scazuta doza de ad si crescuta cea de neuroleptic
1
24-05-2018, ora 17:21
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
te rog nu trata pe net Stevens :).

Intreaba medicul daca sunt sau nu semne de manie, si daca poti face ceva in privinta lor.
Ai inceput psihoterapia?
0
24-05-2018, ora 18:12
Morph
Nu este medic/terapeut
Morph
Nu fac psihoterapie și n-aș vrea să nu mă mai simt așa. Doar că mi-am mărit doza singur acum. Mă face să nu simt nimic când iau mult. Doar am energie și consider ideal. Voiam doar să știu dacă medicamentul te poate face compulsiv.
0
24-05-2018, ora 18:37
YvesSaintLaurent
Nu este medic/terapeut
YvesSaintLaurent
Cum naiba sa îți crești singur doza? Nu realizezi
ca îți strici tratamentul?
0
24-05-2018, ora 18:49
Morph
Nu este medic/terapeut
Morph
Păi dacă mă simțeam rău cu 50?
1
24-05-2018, ora 19:17
Steve.the.great
Nu este medic/terapeut
Steve.the.great
Nu este complet gresit sa reduci doza unui medicament cu 1/4 sau 1/2 daca exista efecte secundare grave sau dimpotriva sa cresti doza in aceleasi proportii daca medicamentul este bun, insa bineinteles pe o perioada scurta pana la urmatorul consult !
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.