Usturimi genitale

28-08-2005
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
Am usturimi ano-genitale de cateva luni de zile de cand am purtat o pereche de pantaloni foarte stramti, care au si pleznit in ziua aceea, si nu pot sa scap de ele.
Am fost la medic si am facut analize de laborator: frotiu cito-vaginal si mi-au iesit urmatoarele: flora microbiana abundenta, frotiu moderat inflamator si present Candida, cu toate ca nu am si n-am avut nici un fel de scurgere sau mancarime, doar usturimi si senzatie de arsura sau oparire (ca la bebelusi).

Am facut tratament cu nistatin pastille, crema Colpotrofin si am incercat si cu ovule dar fac reactii alergice, mai ales cand folosesc ovulele: intepaturi, mancarimi, usturimi atat de insuportabile incat trebuie sa fac imediat spalaturi vaginale pt. a inlatura urmele ovulului.
Am incercat sa fac spalaturi externe cu bicarbonat de sodiu, dar mai rau s-au intetit usturimile.
Am facut urocultura si mi-a iesit sterila, apoi am facut antibiograma si antifungigrama, eu fiind alergica la anumite antibiotice, iar rezultatul a fost ca din 50 de antibiotice pot folosi doar 12 antibiotice, si nimic din medicamentele pe baza de nistatin, miconazol, clotrimazol.Nu am labiile inrosite, decat in partea interioara a labiei mici drepte, si sus in dreapta langa clitoris, usturimile simtindu-le mai mult pe partea dreapta.
Am incercat spalaturi cu coada-soricelului, galbenele, musetel, dar degeaba. Ameliorari am avut doar cand am folosit Plant intim de la Hofigal, solutie pt. spalaturi_gel. Port numai lenjerie de bumbac, iar de curand am schimbat si hartia igienica, si m-am simtit un pic mai bine. Cum am trecut la vechea hartie igienica au disparut si ameliorarile, si iar am usturimi.
Imi amintesc ca am avut si anul trecut usturimi, chiar prin aprilie, pe parcursul tratamentului cu Doxiciclina, cred eu ca o reactie alergica, iar d-na doctor mi-a spus ca nu am nimic nici macar roseate si mi-a recomandat Pivalat de flumetazon unguent, dar mi-a fost teama s-o incerc din cauza unor eventuale reactii adverse. Din cauza spalaturilor dimineata si seara zilnice (numai externe) mai tot timpul sunt racita genital.
Usturimile le am permanent, cind merg sau cind stau, si chiar cand dorm. Simt ca ma lasa nervii din cauza usturimii si nu stiu ce sa fac.
9 comentarii
0
27-11-2005, ora 00:00
Dr.Anca Zbranca
Nu este medic/terapeut
Dr.Anca Zbranca
Fara sa va vad e foarte greu sa va dau un sfat din ce povestiti.Nu stiu in ce zona locuiti dar daca sunteti in Moldova va pot vedea la IASI la RODERMA.
Pare sa faceti o alergie de contact la caeva.poate fi la detergent, la parfumul, la sapun, etc. Nu exista descrise alergii la clotrimazol cea ce ma face sa cred ca faceti reactii la excipientii (cremele) medicamentelor.
Incercati LOCOID crema de doua ori pe zi dupa spalare simpla cu sapun pentru bebelus.

Cu consideratie, profesor doctor Anca Zbranca
0
14-12-2005, ora 00:00
blonda71
Nu este medic/terapeut
blonda71
ai facut o colposcopie? s-ar putea sa detecteze si ea ceva. poate un HPV?
0
14-12-2005, ora 00:00
blonda71
Nu este medic/terapeut
blonda71
ai facut o colposcopie? s-ar putea sa detecteze si ea ceva. poate un HPV?
0
19-06-2009, ora 11:14
Ileanaelena
Nu este medic/terapeut
Ileanaelena
Am avut aceleasi simtome si am cumparat tinctura de galbenele de la "Hofigal", am urmat tratamentul si acum ma simt foarte bine.
Seara fac spalaturi vaginale cu ceai "Genosept".
0
22-06-2009, ora 17:08
buzatu daniel
Nu este medic/terapeut
buzatu daniel
prietena mea are usturimi aprute din senin zice ea. zice ca sunt insuportabile atunci cand urineaza si dupa aceea. nu vrea sa consulte un medic si de aceea va rog sa imi spuneti va rog mult c ar putea sa aiba.
0
22-06-2009, ora 17:08
buzatu daniel
Nu este medic/terapeut
buzatu daniel
prietena mea are usturimi vaginale aprute din senin zice ea. zice ca sunt insuportabile atunci cand urineaza si dupa aceea. nu vrea sa consulte un medic si de aceea va rog sa imi spuneti va rog mult c ar putea sa aiba.
0
23-06-2009, ora 08:59
Ileanaelena
Nu este medic/terapeut
Ileanaelena
Este posibil ca prietena dvs. sa aiba o raceala puternica si de aceea trebuie sa mearga la farmacie si sa ceara niste pastile pentru asa ceva si cred ca este foarte bun un ceai pentru spalaturi vaginale.
Va doresc multa sanatate.
0
08-09-2009, ora 11:23
roxy-andreea
Nu este medic/terapeut
roxy-andreea
salut. am niste usturimi vaginale foarte puternice. am fost la tara si m-am sters k servetele umede...ss fie asta cauza?
0
21-11-2009, ora 12:35
@lexandra
Nu este medic/terapeut
@lexandra
am si eu o nelamurirre.acum 2 sapt am luat o candida de pe toaleta caminului unde stau, sunt studenta, am fost la ginecolog si mi-a dat tratament, dar de 2 sapt trebuia sa-mi vina menstruatia.de ce nu mi-a mai venit???oare de la tratament????am avut contact sexual dar protejat.poate intarzia de la tratament????
va rog mult sa-mi raspundeti.Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.