constipatie acuta.. ce trebuie sa mananc sa am un scaun regulat?

13-03-2013
adriana diana
Nu este medic/terapeut
adriana diana
buna ziua.ce trebuie sa mananc pentru a avea un scaun regulat si ce laxativ sa folosesc.mentionez ca fara laxative am scaun odata pe saptamana ce sa fac?va rog ajutati-ma cu un sfat.
5 comentarii
0
13-03-2013, ora 14:19
marius_mmm
Nu este medic/terapeut
marius_mmm
buna. nu sunt medic, dar am destule cunostinte despre nutritie.cel mai puternic constipant este branza. cel mai puternic laxativ sunt semintele de in. ca dieta va recomand asa: 50% cereale-, 30%legume, leguminoase-20%fructe. daca reusiti macar 2 saptamani sa tineti aceasta dieta este f bine. garantat o sa scapati de constipatie. cu cat veti consuma ce am scris mai sus in stare cruda, cu atat mai bine. incercati timp de 2 saptamani sa excludeti orice produs de origine animala. daca o sa ajungeti la medic(in caz ca nu ati fost pana acum) probabil o sa va dea pastile(ca de atat sunt in stare). totul tine de dieta. sa ma tineti la curent. daca aveti nelamuriri si va intereseaza sfatul meu, ma puteti contacta pe mess:sorelccc
0
13-03-2013, ora 14:38
adriana diana
Nu este medic/terapeut
adriana diana
va multumesc frumos pentru sfat.da am fost la doctor si mi-a prescris medicamente pt k aveam si stomacul usor inflamat si pentru constipatie mi-a prescris laxative si sa mananc totul fiert, supe dar nici asa nu mi-a fost de folos fara laxative si am citit undeva pe net k pentru constipatie trebuie sa consum foarte multe fibre
0
13-03-2013, ora 15:10
marius_mmm
Nu este medic/terapeut
marius_mmm