Cum diminuam efectul prea puternic al antidepresivelor?

02-12-2016
Mirunyk
Nu este medic/terapeut
Mirunyk
Buna as dori sa va antreb cum putem scapa mai usor de acea perioada de acomodare al organismului cu un medicament nou?Am facut o depresie dupa nastere si am luat efectin si seroqel iar de un an nu mai iau efectin pt ca eram un om perfect sanatos si am renuntat. Dar. Simtomele au =revenit. Si nu reusesc #sami reancep tratamentul cu efectin pt ca nu pot trece de acele cateva zile de adaptare al organismului.am luat la sfatul medicului jumatate de capsula dar efectul este de aceeasi intensitate ma agita spre dimineata ma trezesc la trei patru si nu mai pot adormi iar toata ziua sant leguma transpiratii stare de rau general palpitatii etc.nu as vrea sa =renunt (a el pt ca dupa cateva zile devin un om perfect sanatos
5 comentarii
0
02-12-2016, ora 15:17
Mirunyk
Nu este medic/terapeut
Mirunyk
Am uitat sa spun ca al iau seara la culcare ampreuna cu seroquel pt a evita reactiile pe timp de zi fac o greseala?reactioneaza antreele?
0
03-12-2016, ora 10:38
Psiholog Andreea Chifu
Psihologie, Bucuresti, lg.pta.Constitutiei
Psiholog Andreea Chifu
Merg numai pe ce ne-ai descris tu, incat nu se poate face o evaluare minutioasa pe un forum. Suna ca si cum este posibil ca depresia (si poate si anxietatatea) sa nu fi fost cauzata numai de sarcina si sa fi existat si anumite tipare de gandire sau comportament, care nefiind tratate la vremea respectiva decat cu medicamente, acum iti provoaca din nou probleme.

In esenta, medicamentele mai mult te linistesc pentru a-ti da tie sansa sa te dezvolti si sa te vindeci, dar daca nu ne dam seama de acest aspect, suntem tentati sa credem ca ele au tratat si cauza problemei psihologice si nu intelegem de ce simptomele tot revin din cand in cand. Astfel, reluam ciclul medicamentelor, fara a ajunge sa tratam vreodata cauza reala a problemei.

O psihoterapie de scurta durata, precum psihoterapia cognitiv comportamentala, te-ar ajuta sa rezolvi in cateva sedinte problemele si ar fi o solutie mai eficienta si durabila.

Nu trebuie sa te nelinistesti deoarece solutii exista si se va rezolva. Iti tinem pumnii!
0
03-12-2016, ora 10:54
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Tratamentul medicamentos trateaza mai degraba simptomele/efectul decat cauzele. Incercati o a doua parere medicala si adaugati psihoterapie, pentru a afla si motivele mai profunde ale acestor stari.
Mai exista si o alta perspectiva: in suferintele psihice se intampla un fenomen interesant, din pacate nestudiat: daca un tratament a avut efect si persoana renunta la el dupa ce s-a simtit bine, chiar daca pauza este destul de mare (luni-ani), la reluarea aceluiasi tratament acesta nu mai are efect sau reactiile la el sunt diferite.
0
05-12-2016, ora 21:45
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Cere de la dr o benzodiazepina sa te adaptezi mai usor la Efectin. Dupa care scoti benzodiazepina.
0
08-03-2018, ora 10:00
Cristi199
Nu este medic/terapeut
Cristi199
Reduci din dozaj. S ar putea sa fie prea mult dintr-o data. incearca un singur medicament. Efectin. Antipsihoticul sa ramana pentru somn(cand chiar nu poti adormi)
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.