cum faci un barbat sa te iubeasca mai mult?

23-03-2009
mateusz
Nu este medic/terapeut
mateusz
cum faci un barbat sa te iubeasca mai mult?
eu cred k nu ma iubeste asa cum merit, simt prea putina iubire din partea lui si vreau mai mult, vreau sa fie romantic...am nevoie de sfaturi!
3 comentarii
0
23-03-2009, ora 23:16
SILVIA-NICOLETA
Nu este medic/terapeut
SILVIA-NICOLETA
Buna seara!.Ma numesc Silvia, am 21 de ani, sunt din Pitesti si STUDENTA ANUL I LA FACULTATEA ASISTENTA MEDICALA.Sunt purtatoare de VIRUS "B+D", am terminat tratamentul cu INTERFERON(PEGASIS)in Toamana anului trecut si mi-am refacut o mica reevaluare din care reiese asta:TGO-1323, TGP-556, WBC-6.17, HGB-10.8 si PLT-129 m-ar interesa sa aflu daca este MOTIV sau NU de ALARMARE.si care sunt VALORILE TRANSAMINAZELOR pentru CIROZA HEPATICA.astept un raspuns urget.Rog foarte mult si va multumesc pentru intelegerea si timpul acordat.
Cu stima DIN SILVIA NICOLETA, PITESTI!
0
24-03-2009, ora 12:22
dear
Nu este medic/terapeut
dear
din pacate nu exista formule sau retete magice pt asa ceva., de aceea nu putem generaliza sau spune :fa si tu asta ca o sa mearga! fiecare cuplu are particularitatile sale. cel mai bine ar fi sa -i spui deschis la ce te astepti de la el doar sti:comunicarea este cea mai importanta intr-un cuplu!
0
24-03-2009, ora 20:20
happysmilingtw
Nu este medic/terapeut
happysmilingtw
http://www.damaideparte.ro/index.php/barbatul-tau-este-alegerea-ta/689/
poate o sa te ajute cumva :)
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!