cum faci un barbat sa te iubeasca mai mult?

cum faci un barbat sa te iubeasca mai mult?
eu cred k nu ma iubeste asa cum merit, simt prea putina iubire din partea lui si vreau mai mult, vreau sa fie romantic...am nevoie de sfaturi!
eu cred k nu ma iubeste asa cum merit, simt prea putina iubire din partea lui si vreau mai mult, vreau sa fie romantic...am nevoie de sfaturi!
3 comentarii

Buna seara!.Ma numesc Silvia, am 21 de ani, sunt din Pitesti si STUDENTA ANUL I LA FACULTATEA ASISTENTA MEDICALA.Sunt purtatoare de VIRUS "B+D", am terminat tratamentul cu INTERFERON(PEGASIS)in Toamana anului trecut si mi-am refacut o mica reevaluare din care reiese asta:TGO-1323, TGP-556, WBC-6.17, HGB-10.8 si PLT-129 m-ar interesa sa aflu daca este MOTIV sau NU de ALARMARE.si care sunt VALORILE TRANSAMINAZELOR pentru CIROZA HEPATICA.astept un raspuns urget.Rog foarte mult si va multumesc pentru intelegerea si timpul acordat.
Cu stima DIN SILVIA NICOLETA, PITESTI!
Cu stima DIN SILVIA NICOLETA, PITESTI!

din pacate nu exista formule sau retete magice pt asa ceva., de aceea nu putem generaliza sau spune :fa si tu asta ca o sa mearga! fiecare cuplu are particularitatile sale. cel mai bine ar fi sa -i spui deschis la ce te astepti de la el doar sti:comunicarea este cea mai importanta intr-un cuplu!

http://www.damaideparte.ro/index.php/barbatul-tau-este-alegerea-ta/689/
poate o sa te ajute cumva :)
poate o sa te ajute cumva :)

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.