Dupa 2 ani de casnicie suntem in pragul divortului

28-09-2010
endrill
Nu este medic/terapeut
endrill
Buna ziua!Am 28 de ani si m-am casatorit in urma cu 2 ani.Cu aproximativ 4 luni inainte de nunta sotul meu a urmat un tratament medicamentos pt atacurile de panica ce au avut ca si efect advers inhibarea libidoului(intre noi nu s-a mai intamplat nimic de 2 ani jumatate invocand ca si motiv medicamentele si faptul ca m-am ingrasat).Acum cateva luni am purtat o discutie si dupa ce l-am enervat serios mi-a marturisit ca de fapt el si-a revenit si ca e bine din pct de vedere sexual dar ca nu a mai vrut sa o faca( cu mine) pt ca oricum nu se simtea bine in pat cu mine.Nu pot intelege de ce s-a mai insurat dc a simtit ca nu ne potrivim, de ce a trebuit sa ne distrugem 2 ani din viata asa.El a fost indragostit de o imagine(aratam ft bine)...dar imaginea a disparut(depun eforturi sa reapara)si iubirea o data cu ea.Imi reproseaza ca am salariu mic(sunt medic rezident), ca ar trebui sa imi iau al doilea job.El are serviciu si o firma de evenimente.Nimic nu ii mai convine...sa nu ii pun intrebari incomode...sa il las in pace asa ii place...sa faca ce si cum vrea el.Voi ce spuneti, ce ma sfatuiti?Acum ar vrea o pauza(aseara mi-a spus despartire)...eu o iau ca pe o despartire...Sunt bulversata...nu il mai recunosc...sau poate nu l-am cunoscut niciodata.
6 comentarii
0
15-10-2010, ora 21:28
Adina89
Nu este medic/terapeut
Adina89