dureri menstruale: vars, ma dor ovarele, imi amortesc mainile si picioarele si lesin

05-04-2007
mimik24
Nu este medic/terapeut
mimik24
Am dureri ingrozitoare in prima zi de menstruatie.Mai intai vars, apoi incep sa ma doara organele genitale din ce in ce mai tare, pana ce durerile devin insuportabile.Apoi mi se face rau, imi amortesc mainile si picioarele, mi se inclesteaza, si imi e foarte rau si cad din picioare.Toate astea in timpul durerilor.Starea asta dureaza cam jumatate de ora-o ora, si sfarsesc la spital de unde ma trimit acasa.Am fost la nenumarate controale dar mi se dau tratamente fara folos.N-am mai auzit la nimeni asa ceva.Poate cineva sa ma ajute?Va rog!!!
5 comentarii
0
05-04-2007, ora 00:00
al_dumitru
Identitate neconfirmată
al_dumitru
Ne poti da un exemplu de medicament fara efect pe care l-ai luat? Poate ne orienteaza putin asupra a ce ai. Calciu ai cat iti trebuie? Poate ar fi o idee sa iei calciu inainte de ciclu cu cateva zile.
0
05-04-2007, ora 00:00
mimik24
Nu este medic/terapeut
mimik24
In decembrie, cand am ajuns la urgenta(din cauza asta)m-au internat pt analize.Dar analizele mi-au iesit perfect(asa mi-au zis)-sange si urina.
Singurele care au avut efect au fost injectiile cu Piafen si Ketonal, dar nu pot face toata viata injectii.Au efect pe mooment, iar luna urmatoare...
0
05-04-2007, ora 00:00
al_dumitru
Identitate neconfirmată
al_dumitru
Daca spui ca analizele sunt bune, probabil e vorba despre un dezechilibru hormonal. Incearca asa cum am spus, cu 2-3 zile inainte de ciclu sa iei calciu efervescent, iar in ziua cu pricina, ia Paracetamol ( 2tbl odata) nu astepta sa ti de faca rau de tot. Durerea aceea, odata instalata e mai greu de tratat. Nu poti face injectii toata viata, asa e, dar sa iei pastile o zi pe luna, inainte cu vreo ora ca durerile sa fie la apogeu, asta se poate.
0
25-04-2007, ora 00:00
nicky85
Nu este medic/terapeut
nicky85
cu acceasi problema m-am confruntat si eu. Singurul tratament care mai dadea roade era piafenul dar in ultima perioada am inceput sa iau anticonceptionale (triregol) si vreau sa-ti spun ca, acum numai simt nimic. ai incercat cu asa ceva?
0
25-04-2007, ora 00:00
mimik24
Nu este medic/terapeut
mimik24
Da, am luat si eu pilule(triregol si apoi gigevidon), timp de 3 ani.Dar efectul nu a fost permanent.Intr-adevar, durerile dispar aproape de tot, dar...Faceam pauze cam la 7 luni (de cate o luna), asa cum te sfatuiesc si pe tine-asa mi-a recomandat mie doctorul.Dar dupa atata timp durerile au reaparut, chiar mai violente, si nu stiu de ce.Mi-a aprut si o durere de sani asa ca am renuntat la pilule, iar durerile au incetat.Luna asta (prima fara pilule)am luat calciu efervescent cu cateva zile inainte si efectul a fost super.In prima zi am luat si un antiinflamator(ketonal)si totul a fost OK.Sa vad pe viitor.Ms pt raspuns si...sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Care este cauza de apariție a crampelor menstruale?
  • Acupresura pentru durerile menstruale – aplicație utilă în acest sens
  • Semne că ai putea sa leșini
  • De ce îmi vine să vărs aparent fără motiv? Cauze de vărsături
  • Cauzele leșinului și ce se întâmplă în organismul nostru când leșinăm
  • De ce unele persoane leșină mai ușor decât altele
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.