Intrebare pentru cei care au luat CIPRALEX!!!

17-05-2014
andreeea16
Nu este medic/terapeut
andreeea16
Am inceput de ieri sa iau cipralex dinnou, de data asta va trebui sa iau cateva luni de zile si nu prea am incotro.
As vrea sa stiu daca a mai luat cineva si daca chiar s-au vazut efectele?Daca da dependenta si ce se intampla dupa ce nu-l mai iau?
Acuma ce ma intreseaza pe mine cel mai mult este daca are ca efect secundar caderea parului?Daca a experimentat cineva asa ceva pe parcursul tratamentului...Sunt foarte ingrijorata, parca mai rau de cand am inceput sa-l iau...Am 17 ani apropo.
3 comentarii
0
17-05-2014, ora 19:28
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Desi nu am luat niciodata Cipralex, cunosc foarte bine aspectele legate de el si ma bucur Andreeea ca ai primit aceasta recomandare. Comparativ cu alte antidepresive existente la noi, studiile arata ca Cipralex are efectele secundare cele mai blande. Nu da dependenta si nici la intreruperea tratamentului nu sunt probleme cum apar la alte antidepresive.

Bineinteles insa ca asta nu inseamna ca e complet lipsit de efecte secundare - asa ceva nu exista, nici macar la produsele pe baza de plante. Tinand cont de ce ai mai postat pana acum despre problema ta, iti sugerez din nou sa incerci si psihoterapia pentru a consolida beneficiile tratamentului medicamentos primit.
0
18-05-2014, ora 00:53
sadlife
Nu este medic/terapeut
sadlife
Buna. Eu am luat cipralex si nu am avut acel efect cu caderea parului. In schimb am avut greata si dureri abdominale, lipsa poftei de mancare, am slabit foarte mult.
Dar si-a facut efectul intr-adevar. A fost foarte bun pentru mine. M-a ajutat in atacurile de panica si anxietate. Simtomele disparusera complet.
Am renuntat la el foarte usor si nu am fost dependenta. Dar trebuie sa nu il iei ani de zile, ci doar cateva luni pentru a nu deveni dependenta. Eu l-am luat doar 3 luni din cauza gretii, si a faptului ca slabisem rau, dar a meritat.
0
18-05-2014, ora 11:33
andreeea16
Nu este medic/terapeut
andreeea16
Multumesc pt raspunsuri:-)..
Cel mai mult ma interesa caderea parului, este una dintre obsesiile pt care iau cipralex si e o situatie destul de complicata, pt ca sta stressata oarecum...Am citit eu odata despre antidepresive ca au ca efect caderea parului, desi psihiatrul a zis ca nu, ce putea spune?Aveam 2 variante..ori le iau, ori ma interneaza si tot le iau:(
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Semnale de alarmă ale unei posibile tulburări psihice
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.