Scadere a tolerantei la glucoza drastica! Sfat va rog!

10-09-2009
Miha1981
Nu este medic/terapeut
Miha1981
Buna seara,

acum 4 luni am avut un nivel al insulinei cam mare iar endocrinologul mi-a prescris Metformin, care sa ma ajute si la tratarea ovarelor polichistice, acum am refacut analiza de TTGO si desi speram la mai bine m-am speriat de rezultat...ce inseamna asta? va rog sa ma linistiti cu un sfat pana ajung luna viitoare la dr.

TTGO acum 4 luni mi-a iesit:

- glicemia a-jeun 97, 5 mg/dl iar valorile normale sunt 70-115; iar acum dupa tratament mi-a iesit 86. 8 mg/dl

asta vad ca e ok.mi-a mai scazut.insa buba ce nu o pricep si totusi ma inspaimanta e recoltarea dupa ingerarea solutiei de glucoza la 2 ore...cand

- acu 4 luni mi-au iesit "

- glicemia la 2 ore = 136.1 mg/dl val.normale fiind pana la 140

- iar acum 166, 7 mg/dl

SI...Insulina acum 4 luni era 118.9 uU/ml normal fiind pana la 100

- iar acum 251.4

Va multumesc anticipat pt ajutor..
8 comentarii
0
10-09-2009, ora 23:33
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Ma mira ca nu va dati seama: este efectul negativ al medicamentului prescris de acest endocrinolog, un pericol pt. omenire acest medicament !
0
11-09-2009, ora 12:59
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Metofirmul este o toxina care blocheaza producerea de glucoza in ficat. Acest lucru este eeential pt. functionarea corecta a corpului. Adica se incearca eliminarea zahrului din sange prin oprirea functionarii ficatului.
Bineinteles ca acest lucru are efecte MASIVE asupra sanatatii, caci prodcerea de glucoza de ficat este un PROCES ESENTIAL.

Este ca si cum am opri pompa de ulei la o masina in timpul mersului pt. ca pe undeva iese ceva ulei.

Unele din efectele daunatoare ale acestui medicament care ar trebui interzis sunt listate si pe hartia insotitoare:
(sursa www. drugs.com/metformin.html )
- lipsa de aer
- ingrasare rapida
- febra
- friguri
- dureri
- simptome de gripa
- dureri de cap si in muschi
- slabicunea
- ameteli
- voma
- diaree
- durere de stomac
0
11-09-2009, ora 14:50
Miha1981
Nu este medic/terapeut
Miha1981
Ooooff.nu stiu ce sa mai fac,.incerc sa ma tratez pe o parte ma stric pe alta.acum 3 sapt am inceput sa raresc pastilele pana le-am oprit de tot caci nu mai rezistam.am niste dureri de stomac ingrozitoare...pe langa oboseala si durerile de cap constante...oricum la mine se intrunesc toate astea din lista data mai sus.ma gandeam sa mai stau vreo 2 sapt si sa le reiau insa m-ati pus pe ganduri.nu stiu cum sa mai abordez aceste probleme si prin ce metode sa ma tratez cu adevarat.

- lipsa de aer
- ingrasare rapida
- dureri de cap si in muschi
- slabicunea
- ameteli
- senzatie de voma
- diaree
- durere de stomac
0
11-09-2009, ora 15:53
Miha1981
Nu este medic/terapeut
Miha1981
am cautat acum si mai multe pe net si m-am lamurit putin de unde vine cresterea asta a zaharului in sange..

Drugs that can raise "hyperglycemia" blood sugar include: Metformin with Thyroid medicine (Synthroid and others);

iar eu din decembrie anul trecut iau si Euthyrox pt Hipotiroidia descoperita...

m-am hotarat sa nu mai iau metformin si sa apelez la naturiste sub consultul si indicatiile unui astfel de doctor..caci asa nu mai vreau sa stau cu dureri incontinuu.asta nu e viata..!!!!
0
12-09-2009, ora 09:36
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Cu medicamente chimice nu se poate vindeca nimeni, se creeaza numai dependenta pt. a fi luat decenii intregi, spre bucuria concernelor si ghinionul pacientilor.
Euthyrox nu-ti face nimic bun nici ala si nu ai nici un avantaj de la el, il poti lasa la fel de usor. Am dezobisnuit pe multi de astfel de medicamente dupa ce au fost luate decenii intregi.
Consulta un medic homeopat si urmeaza tratamentul, te poate ajuta sa te debarasezi de multe medicamente si sa te faci bine.

Daca ai diabet sa sti ca este la fel de vindecabil ca orice alta boala. Dar bineinteles ca nu de medicina.

Pana ajungi la un medic homeopat iti recomand urmatoarele remedii homeopate de la farmacie (un tub cu 80 de granule costa 6 lei) :

Magnesium carbonicum C9 ( o granula pe zi, dimineata )
SYZYGIUM CH9, o granula pe zi (seara)
Calcarea carbonica CH 30, o granula la 7 zile (se ia dupa sulfur, la 3 zile dupa sulfur)
Sulfur CH 30, o granula la 7 zile ( incepi cu acesta)
Ferrum phosphoricum CH15 ( o granula la 3 zile in primele 2 saptamani si dupa acea una pe saptamana)

Granulele se sug si se iau separat de mancare si bautura si unul de altul, adica unul dimineata, unul seara. Se evita cofeina si iutelile cat si musetelul.
Le poti cumpara de la farmaciile homeopate Dona sau Helpnet.

Remediile de mai sus o sa te ajute f. mult sa-ti scada zaharul din sange in mod natural si fara efecte secundare, o sa te dezintoxifice un pic si sa-ti regleze metabolismul cat de cat si te vei simti imediat mult mai bine decat cu medicamentele pe care le iei acum.
Dupa ce incepi sa le iei poti lasa Eurothyroxul repede.
0
13-09-2009, ora 11:08
Miha1981
Nu este medic/terapeut
Miha1981
nu am diabet, doar probleme cu insulina asta dupa glucoza.deja am inceput sa caut un dr homeopat aici in Brasov, si sa merg saptamana viitoare daca se poate la un consult...cu regret am ajuns sa inteleg ca tatal meu a avut dreptate cand imi zicea ca nu rezolv nimik si ca trebuie sa o iau pe calea homeopata.asa cum face el de ani de zile...
realizez ca dupa 1 an de medicamente puternice nu ma simt delok mai bine ci doar mai rau si mi-am stricat si stomacul pe langa toate efectele adverse care s-au instalat confortabil in organismul meu...
am citit la o gramada de oameni care le-au luat ca nu le-a facut bine si le-au intrerup...din pacate ma numar printre ei...
ultima speranta se pare ca e acum in mainile lui Dumnezeu si ale homeopatiei...

va multumesc pt ajutor si sfaturi...le voi urma..
0
14-09-2009, ora 11:28
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Mai bine mai tarziu decat niciodata Hanuk !
Ma bucur TARE MULT ca ti-ai dat seama de acest adevar elementar si ca ai ajuns la concluzia multor oameni ca si tatal tau. Te numeri printre f. putinii care isi dau seama de acest lucru si esti prima din forum care declara acest lucru de cand sunt eu aici.

Din pacate copilul nu asculta de parinti si mai degraba accepta un sfat de la un strain decat de la parinti, este un lucru firesc aproape pt. natura umana, deci nu-i de mirare ca nu ai ascultat de sfatul tatalui.
De aceea omul invata des numai prin experiente negative si cei mai multi ajung la aceeasta concluzie numai prin suferinta si oculisuri.

Trebuie sa sti ca homeopatia vindeca numai daca se gaseste remediul potrivit si acest lucru depinde de medic, de puterea sufletului pacientului si de rabdare. Increderea in Dzeu a pacientului este aici importanta caci ea da si putere si sufletului si care el este de fapt cel vindecat de remediile homeopate si el este de fapt CEL CARE VINDECA TRUPUL ulterior iar prin increderea in Dzeu a pacientului sufletul pacientului se intareste. In plus pacientul ajuta indirect homeopatului sa gaseasca remediul potrivit datorita increderii in Dzeu.
Un homeopat cu credinta in Dzeu este deci intotdeauna in avantaj fata unul fara credinta caci Dzeu poate sa actioneze numai prin oamenii care au credinta si incredere in Dzeu.

In acelasi timp in medicina clasica este exact invers: indiferent de capacitatea medicului nu exista un singur medicamant alopat vindecator de aceea vindecare nu are cum sa existe si acest cuvant nici nu se foloseste, se foloseste in mod fair numai "tratare" si "tratament". Se poate adauga in toate cazurile si cuvantul "inutil" pt. a reda realitatea pe care cei mai multi nu vor sa o vada si prefera sa sufere.

Succes !
0
14-09-2009, ora 12:21
Miha1981
Nu este medic/terapeut
Miha1981
Da, nu degeaba e zicala aceea.

Si DA, stiu si ca prin metoda homeopata iti trebuie rabdare si credinta.am citit o gramada de cazuri zilele astea care s-au vindecat dar care la un moment dat vroiau sa lase balta totul ca nu se vedeau rezultate apoi au fost placut surprinsi de rezultate...se poate si asa.sa speram ca voi gasi medicul potrivit care sa-si dea seama de la inceput ce schema de tratament sa urmez pt a avea rezultate cat mai bune...caci vreau sa am un copil cat mai curand si mi-e frica acum sa mai incerc caci din cauza asta ( a ovarelor polichistice + tiroida + insulina alterata ) am pierdut o sarcina in octombrie anul trecut.

va multumesc inca o data pt gandurile frumoase,
hanuk
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.