Schimbarea tratamentului
Buna ziua la toti cei care citesc acest forum, vin si eu cu o intrebare la cei care luati sau ati luat tratament psihiatric si la psihologii care citesc si mai raspund din cand in cand:pot aparea probleme la un pacient cand schimba medicamentele "originale "cu cele de sinteza adica daca a luat zoloft si incepe sa ia sertralina sau daca a luat abilyfai si incepe sa ia aripiprazol?va multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri.
4 comentarii
Eu iau in prezent Abilify dar am luat si Aryzalera si substanta activa este aripiprazol. Chiar nu am avut probleme la aceasta schimbare. Sunt cele mai bune medicamente antipsihotice.
Buna ziua, medicii cu care colaborez au observat destul de des diferente intre tratamentele cu medicamentele "originale" si "generice". Desi in teorie substanta activa este una singura s-ar putea ca in practica ele sa difere, diferenta fiind tocmai "secretul de productie" al firmei "mama".
Da, pot fi diferente. Depinde cum raspunde pacientul.
D-na Clara ati patit vreodata ?cam care ar fi simptomele pot sa apara stari de deprezie la schimbarea de medicamente?
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 28Xanax are aceleasi efecte ca si consumul de droguri sau metadona?
- 4Intrerupere tratament Cipralex
- 5cipralex si kilograme in plus
- 6Anxietate, atacuri de panica - Schimbarea antidepresivului.
- 0Schimbare loc de munca
- 4Antinevralgic p cu coaxil/bromazepam
- 14Dureri osoase de la medicația antipsihotică??
- 1Sertralina
- 1Care sunt orele optime?
- 6Invega - efecte secundare neplăcute
- 6Solian - pot sa l înlocuiesc cu altceva?
- 3Cine a mai luat anafranil?
- 2Depakine durere dreapta abdomen
- 10TRITTICO pareri
- 3Halucinatii
- 25HTP cu Abilify merge?
- 32Dureri musculare și osoase de la antipsihotice?
- 3întrerupere tratament psihiatric