tratament cu spray corticosteroizi - ingrasare?

04-06-2015
Anna75
Nu este medic/terapeut
Anna75
Buna ziua. Am o intrebare, daca poate sa ma lamureasca cineva... baiatul (6 ani) a urmat timp de 3 luni un tratament cu nasonex (1 luna) si cu biorinil (2 luni), plus vreo 3 serii de aerosoli dexa (de cate 5 zile) pt hipoacuzie. De prin primavara a cam inceput sa se ingrase (6 ani - 120 cm - aproape 29 kg). As vrea sa stiu daca aceste sprayuri cu corticosteroizi au avut vreun rol in aceasta crestere in greutate. Adevarul e ca si mananca destul de mult... In alta ordine de idei.acest tratament prelungit cu corticosteroizi nazali.ce alte efecte secundare ar mai putea da, in afara de cele local (de ex iritatie si sensibilitate la nas)? Multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Alimentele care îngrașă cel mai tare (și de ce)
  • Vitaminele îngrașă?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.