Dureri de cap insuportbile de 8 luni

20-10-2018
Camelia Sinziana
Nu este medic/terapeut
Camelia Sinziana
Buna seara,
Am sa incep prin a va spune de cand au aparut simptomele care mi-au dat de inteles ca nu ma simt bine, ca ceva nu este in regula cu mine.De anul trecut din octombrie am inceput sa ma simt foarte obosita.In luna noiembrie chiar la inceput mi s-a facut rau dintr-o data si era sa lesin.Ameteli, slabiciuni in maini, presiune pe cap, asta fiind la ora 4 dimineata cand trebuia sa plec undeva cu avionul la un curs.Luna octombrie a fost perioada cand am facut cursul de aviatie.In decebmrie am inceput sa lucrez ca si stewardesa.Aceleasi simptome de slabiciune, greata si oboseala.Dormeam foarte mult insa ma odihneam cat de cat.Stres, oboseala, drumuri lungi.La sfarsitul lunii ianuarie am stat 6 zile in Egipt cu jobul iar dupa 3 zile m-am trezit dimineata cu dureri de cap, spate, stomac si diaree.Eram foarte slabita si imi era greata.Cu chiu cu vai m-am intors la baza unde eram in Germania si doctorul mi-a zis ca probabil de la mancare mi s-a facut rau.Inca 5 zile la rand in care am mai avut diaree.Ok, a trecut si asta insa nu dupa mut timp, la ineputul lunii februarie mi-a venit ciclul si era sa pic jos de rau ce mi-a fost.Palida la fata, transpiratie, valuri de caldura, dureri foarte foarte mari de burta si spate plus diaree iar.Am ajuns la urgente am facut un consult ginecologic si a zis ca nu e nimic ca e normal.De atunci am ramas cu niste dureri insuportabile de cap.Durerile sunt constante, ma trezesc dimineata si ma culc cu ele.mai sunt perioade cand si cand ma mai lasa dar foarte rar insa mai mereu le am.Sunt foarte greu de suportat si nu trec nici cu ibuprofen, nurofen, ketonal nimic.Durerea se localizeaza la ceafa dar in partea superioara si in fata la frunte.Cand e foarte puternica ma doare si pe crestet si de la tample in jos spre maxilar si la nas unde sunt cearcanele.Ma simt foarte obosita, neodihnita, oricat as dormi nu ma odihnesc.Am mers la nenu