E.coli, diaree, purtator de sonda... stare generala proasta

17-08-2009
CRISTINA82
Nu este medic/terapeut
CRISTINA82
Buna ziua!
Bunicul meu in varsta de 76 de ani are insuficienta renala, probleme vechi cu prostata, chiar si cu fierea, la care s-au adaugat o diaree care nu-i da pace de 2 luni, uneori greata si stari de voma. Are picioarele umflate, il dor si deoarece i-a scazut mult tensiunea, ajungand la 10 cu 6 (desi de-a lungul anilor a fost hipertensiv, luand tratament) acum nu mai poate lua nici furosemid. In urma cu 2 luni nu a mai putut urina, ureea si creatinina au crescut, iar medicul urolog a decis ca trebuie sa poarte sonda, fiind deci si in prezent purtator de sonda. La ultimele analize a reaparut un e coli si face tratament injectabil cu Cefort, singurul sensibil conform antibiogramei. Are chiar si usturimi.

Ce e de facut? Diareea poate fi o urmare a insuficientei renale? La fel si picioarele umflate? Exista vreun unguent care sa i le desumfle sau macar sa-i ia durerea?

Va rog sa ne ajutati. Suntem disperati. In aceste 2 luni si mai ales in ultimul timp nu se mai poate deplasa decat cu ajutorul bunicii, starea lui generala fiind proasta.

Va multumim anicipat.
9 comentarii
0
17-08-2009, ora 16:05
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Diareea provine cu mare siguranta de la antibiotice si alte medicamente, ecoli de la tratamentul cu medicamente si/sau sonda, picioarele umflate cu siguranta de la rinichi, care este un simptom tipic.

Atata vreme cat ia medicamentele prescrise de doctori nu ii poate ajuta mai nimic si ar trebui sa inceteze cu ele mai ales daca nu-i folosesc si sa faca un tratament naturist sau cel mai bine homeopat.

Atata vreme cat bunicul prefera sa isi puna viata pe mana doctorilor si a medicamentelor chimice si NU in remediile lasate de Dumnezeu pt astfel de boli si in medicina adevarata, atata vreme este imposibil sau f. greu e facut ceva.
0
17-08-2009, ora 16:34
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Efectele secundare de la Cefort care vor agrava diareea si vor cauza si alte boli sulimentare:

"Atentie: Prudenta la pacientii alergici la peniciline. Diareea severa si persistent aparuta in timpul tratamentului impune intreruperea administrarii antibioticului; trebuie suspectata colita pseudomembranoasa. Poate determina scaderea timpului de protrombina. Poate determina selectionarea unor tulpini rezistente. "
0
19-08-2009, ora 11:43
CRISTINA82
Nu este medic/terapeut
CRISTINA82
Multumesc pt. raspunsuri. Care ar fi acel tratament naturist sau homeopat de care vorbiti? El e dispus sa incerce orice. Deja a incercat pt. diaree niste pliculete naturiste de la dr. Ionut Moraru... dar fara rezultate prea mari. O sa incercam orice. Multumim anticipat.
0
20-08-2009, ora 16:57
CRISTINA82
Nu este medic/terapeut
CRISTINA82
Multumesc inca o data pt.raspuns si sfaturi. Ce tratament ne recomandati, totusi?
0
21-08-2009, ora 07:10
CRISTINA82
Nu este medic/terapeut
CRISTINA82
Picioarele sunt in continuare foarte foarte umflate, desi nu mai mananca nici un pic de sare. Ba chiar prin pori tasneste apa. Nu mai stim ce sa mai facem. Daca stiti ceva, ajutati-ne va rugam.
0
21-08-2009, ora 08:51
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Este dificil in cazuri dinacestea. In ce oras locuiti ?
Se gaseste o farmacie unde puteti procura remedii homeopate ?

Nu aveti voie sa opriti de tot sarea, asta este o mare greseala ! Doctorii habar nu au ce fac cand spun asa ceva!
0
21-08-2009, ora 08:53
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Toata problema cu picioarele e de la rinichi, exista remediu care sa ajute in cazul acesta f. bine, dar dupa atatea medicamente si tratamente cine stie in ce stadiu sunt rinichii...si ce se intampla in continuare...
0
21-08-2009, ora 08:55
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Dati-mi adresa de email mai bine...
0
21-08-2009, ora 08:57
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Nu pot vedea toate raspunsurile la toti ce scriu inapoi.. in astfel de cazuri trebuie sa-mi scrieti mesaj privat pe care il vad imediat.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Acum puteti urmări în timp real dezvoltarea rezistenței la antibiotice
  • Legumele proaspete și salata - un pericol pentru sănătate?
  • Consumul de broccoli scade riscul de insuficiență renală
  • Afecțiunile cardiovasculare cresc riscul de a dezvolta insuficiență renală
  • Diareea cronică
  • Escherichia coli și Staphylococcus aureus, distruse în lumină de intensitate scăzută
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.