Menstruatie neregulata, ovare micropolichistice si acnee

26-10-2013
dany01
Nu este medic/terapeut
dany01
Buna ziua!
Luna aceasta am fost la ginecolog si mi-a spus ca am ovare micropolichistice (anul trecut am fost la un alt doctor si mi-a spus acelasi lucru), am cm la 35, 40-50 de zile. Am 23 de ani si 50 de kg.De la 18 ani ma confrunt si cu acnee, am incercat tot felul de tratamente dar fara rezultat.. Sunt foarte dezamagita deoarece am intrebat ginecol. daca este normal sa am cm asa, la care am primit raspunsul:, , Probabil asa iti vine tie!'. Mi-a spus ca imi recomanda contraceptivele Diane 35, ca nu ar fi o problema daca ma ingras 1-2 kg :((, pt. a imi regla cm si pt a nu mai avea probleme cu tenul, asta in cazul in care nu vreau bebe. Numai ca o sa ma simt bine cat o sa iau contracept, dupa ce renunt o sa ajung la aceeasi stare de acum, acnee si cm neregulat. Nu am vrut sa iau contracept, oricum am intrebat la farmacii si mi-au spus ca Diane 35 au fost retrase de pe piata.
Nu am reusit sa inteleg daca ovare micropolichistice este acelasi lucru cisturi pe ovar.
Anul viitor as vrea un bebe si cu problemele actuale o sa-mi fie foarte greu, pe langa faptul ca vreau si un ten curat ca altadata :)).
Va rog sa ma ajutati cu informatii suplimentare deoarece dna. doctor nu m-a ajutat deloc, ba din contra. Se pot trata ovarele micropolichistice, din ce cauza apar, as putea avea o menstr. regulata?
Multumesc anticipat!
9 comentarii
0
26-10-2013, ora 22:41
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Trebuie să subliniem faptul că pilulele nu reprezintă o soluţie nici pentru femeile cu cicluri lunare haotice. Iregularitatea ciclului, de cele mai multe ori, nu este o boală. Menstruaţia poate să întârzie datorită întârzierii ovulaţiei în luna respectivă, ca urmare a unor situaţii stresante. Pilulele nu vindecă ciclurile haotice, nu îmbunătăţesc situaţia. Hemoragia care apare atunci când încetează luarea pilulelor nu este o menstruaţie adevărată. După luarea pilulelor, situaţia este aceeaşi, numai că pilulele au multe consecinţe negative, menţionate sau nemenţionate. În cazul în care o femeie este cu adevărat bolnavă, de exemplu dacă are o tumoare a glandei pituitare (hipofiza), pilula nu face altceva decât să amâne diagnosticarea corectă şi deci şi tratamentul.

extras din Brosura "Cu ce pret"
0
26-10-2013, ora 23:09
aaa24
Nu este medic/terapeut
aaa24
pai in primul rand du-te la alt doctor. in al doilea rand, pt problema asta singura solutie din cate stiu eu este sa iei pentru o perioada de 6 luni de zile - 1 an anticonceptionale de genul diane 35, melleva 35, astfel in timp aceste chisturi vor disparea, iar in momentul in care renunti la ele nu vor mai fi o problema (teoretic vorbind, pentru ca ele pot sa reapara dupa cateva luni/cativa ani, dar asta nu este obligatoriu). aceste anticonceptionale au o cantitate mare de hormoni, de aceea ele au fost retrase de pe piata pt o scurta perioada de timp, pentru a le modifica prospectul; ele sunt numite acum medicamente cu actiune antiandrogena si se pot elibera numai pe baza de prescriptie medicala. exista riscuri si efecte adverse, acestea sunt mentionate si in prospect si nu le poti lua daca fumezi sau daca suferi de anumite boli. dar din punctul meu de vedere, daca esti sanatoasa, acestea iti vor aduce destul de multe beneficii. in maxim o luna o sa scapi de acnee, si in 2-3 luni n-o sa-ti mai cada parul (pt ca presupun ca ai si aceasta problema). de asemenea, dupa tratament, ti-am zis, vei scapa de problema si ciclul o sa-ti vina mai regulat. in plus, fetele care sufera de sindromul ovarelor polichistice raman cu greu insarcinate, si pot avea probleme in sarcina... deci trebuie sa rezolvi aceasta problema inainte sa incepi sa lucrezi la un bebe.
0
26-10-2013, ora 23:14
dany01
Nu este medic/terapeut
dany01
Da, am uitat sa mentionez ca am probleme si cu caderea parului si matreata. Multumesc frumos de raspuns!
0
27-10-2013, ora 09:49
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Singurul tratament in cazul ovarelor micropolichistice este tratamentul cu anticonceptionale.
Medicul ti-a recomandat Diane35 pentru ca au un efect pozitiv asupra acneei, insa poti trata ovarele micropolichistice cu alt contraceptiv care iti va ameliora ori chiar face sa dispara definitiv si acneea, nu-i absolut necesar Diane35.

E posibil ca problemele sa revina dupa ce nu mai iei pilule insa nu neaparat. Sindromul ovarelor micropolichistice se trateaza, fiecare persoana e diferita.

Daca vrei sa iei si un tratament hemeopat, te sfatuiesc sa il iei in paralel cu cel medicamentos, in niciun caz nu te baza pe hemeopatie, plante si asa mai departe pentru a trata ovarele micropolichistice.

Si din pacate, atata timp cat vei avea ovare micropolichistice, te vei confrunta si cu acneea.

Mergi si la endocrinologie pentru o consultatie si analize.
0
27-10-2013, ora 10:01
Dr. Adam Span
Ortopedie si traumatologie, Koblenz
Dr. Adam Span
otilia107
tratamentul cu anticonceptionale in aceasta boala este total demodata, s-a dovedit de cel putin 10 ani ca boala este una genetica, metabolica de tip inzulino-rezistenta si se trateaza foarte eficient cu metformina. scrie numai in google: PCOS + metformin
0
27-10-2013, ora 10:13
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
adamantium, acest medicament - metformin- nu este aprobat pentru a trata sindromul ovarelor micropolichistice, intr-adevar ajuta insa este controversata folosirea lui in tratarea ovarelor micropolichsitice.

Nu te contrazic insa pilulele contraceptive sunt primele recomandate de medici in aceasta afectiune. Am gresit spunand ca este singurul tratament, ai dreptate insa este intr-adevar cel mai folosit, avizat si fara alte mari riscuri, implicatii..
0
27-10-2013, ora 12:22
Dr. Adam Span
Ortopedie si traumatologie, Koblenz
Dr. Adam Span
otilia, puteti sa ne dati un link care sustine idea Dvs?
in combaterea aceastei boli sunt doua mari teorii si medicamente: metformin versus clomiphene nici una dintre ele nu este o pilula anticonceptionala pentru ca tratamentul respectiv este cum am scris demodat de mult
0
27-10-2013, ora 14:15
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
adamantium, asa am citit eu pe internet pe site-uri in engleza insa tocmai am realizat ca esti medic asa ca nu ma voi contrazice cu parerea unui specialist pe baza a ceea ce citesc pe internet, informatii ce nu sunt todeauna 100% veridice.

Multumesc pentru informatie.
0
27-10-2013, ora 14:26
Dr. Adam Span
Ortopedie si traumatologie, Koblenz
Dr. Adam Span
nici eu nu sunt endocrinolog, insa am o verisoara si o colega cu PCOS aici in strainatate care au fost tratate cu metformina, colega are de atunci 3 copii, verisoara mea 1
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • De ce întârzie menstruația?
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • De ce ai menstruații neregulate și ce poți face
  • Caracteristici ale ciclului menstrual ce ridică semne de întrebare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.