Oboseala

06-04-2017
elena55555
Nu este medic/terapeut
elena55555
Nu inteleg de ce ma simt foarte obosita.poate fi de la pulsul care nu scade de 90 sau de la antidepressive respectiv escitalopram 10 mg si abilify 0, 5 mg.
2 comentarii
0
07-04-2017, ora 00:03
alxr
Nu este medic/terapeut
alxr
Antidepresivele pot avea ca efect advers tahicardia și/sau oboseală. Când a început tahicardia? De când urmezi tratamentul? Ar putea exista altă cauză a oboselii și pulsului de 90?
0
07-04-2017, ora 07:31
elena55555
Nu este medic/terapeut
elena55555
Buna, oboseala a inceput acum vreo 4 luni, tratament iau de 2 Ani.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Oboseala de după-amiază ar putea avea legătură cu sistemul de recompensă de la nivel cerebral
  • De ce mă simt obosit tot timpul?
  • Obosit tot timpul - cauze medicale frecvente
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.