Acneea continua

26-03-2013
Bogdanel17
Nu este medic/terapeut
Bogdanel17
Incep prin a ma prezenta, iar apoi prin a-mi prezenta minunata mea poveste de pana acum ( vreau sa precizez ca aceasta poveste nu s-a incheiat ). Sunt baiat si am 19 ani. Ma confrunt cu aceasta problema de vreo 6 ani de zile. Primele cosuri au inceput sa-mi apara pe la varsta de 13 ani. La inceput au fost mai putine, cate unu - doua, cam ca la orice adolescent. Tin minte ca incepusem sa folosesc Zynerit. Pe langa Zynerit am mai folosit si multe alte produse, atat farmaceutice, cat si naturale, facute acasa. Am mers la varsta de 16 ani la primul dermatolog, intr-un oras mai mare, deoarece in orasul natal exista doar un dermatolog. Dermatologul s-a uitat la tenul meu ( mentionez ca am un ten gras ) si mi-a spus ca am stafilococ. Mi-a dat un tratament cu 2 creme ( Teen Derm K Concentrate si Sebium Serum ) + un gel Sebium + o solutie preparata in laborat pentru 'omorarea' stafilococului. In orasul meu, am mers la Biotest si mi-a recoltat dintr-un cos de pe fata, din nas si din gura. Ce va pot spune, ca analizele aratau in felul urmator: in nas mi-a iesit stafilococ auriu, iar din acel cos mi-a iesit tot stafilococ auriu. Insa exista o problema. La cel din nas stafilococul era rezistent la un anumit antibiotic, iar la cel de pe fata era sensibil la acel antibiotic ( probabil a fost o greseala de la cei de la Biotest, deoarece cand am mers cu rezultatele la dermatolog, acest lucru mi-a spus ). Mi-a spus sa continui tratamentul, iar daca nu imi trece sa merg la Bucuresti la Institutul Cantacuzino si sa-mi fac autovaccin, ceea ce nici in ziua de azi nu am mai facut deoarece nu stiu exact daca am sau nu acest stafilococ in sange. De ce am aceasta nesiguranta? Deoarece acest dermatolog la care am fost, nu a fost singurul. Au mai urmat 3. La al doilea dermatolog la care am fost a fost cel din orasul meu. Acesta mi-a spus ca nu am stafilococ auriu, pentru ca orice om daca isi pune mana pe fata s-ar putea sa puna stafilococul auriu luat din alta parte ( de pe usa, strans mana cu cineva, etc. ). Bun, acest dermatolog mi-a recomandat Sotret. Acest tratament nu l-am dus pana la capat, dar de inceput l-am inceput acum 2 veri. De ce nu l-am dus pana la capat? Stiu ca mai aveam inca vreo 2 saptamani de tratament ( facusem doar 2 saptamani ), iar pe langa simplul fapt ca eram dezhidratat non-stop, indiferent de cata apa
consumam, buzele imi erau foarte uscate ( chit ca mi-a dat un strugurel la vreo 25 de lei ), fapt care am si facut rana in
cele doua colturi ale gurei ( stiu ca suna cam ciudat ), iar acum, au ramas ca doua mici pete rosii ; din cauza acestui
tratament, am facut si gastrita, pe care intr-un final am tratat-o iar acest tratament nu l-am mai continuat, deoarece
citisem si pe net cele nenumarate efecte adverse pe care le avea acest produs. Bun, toate 'bune' si 'frumoase', am mai luat o crema de pe net, ba mai incercam un tratament pe acasa, etc. Am mers la cel de-al treilea dermatolog, in vara lui 2012, in alt oras. Aceleasi lucruri i-am povestit si dermatologului, iar in final acesta mi-a recomandat Isotrexin cu un gel Ivopour. Cam timp de 2 luni, doar acest tratament il mai faceam, iar rezultate: 0 ( zero ). A mai trecut ceva timp, si am mers la cel de-al patrulea dermatolog, recent ( mai exact prin noiembrie 2012 ) in alt oras. Acest dermatolog mi-a recomandat un tratament destul de expensiv, care continea:
- 2 creme : Skinoren si Fucidin ( parca asa era );
- 2 antibiotice : Unidox si Azitrox;
- 2 feluri de pastile : Roaccutane ( ! ) si Acne Stop;
- o noua solutie preparata in laborator;
- violet de gentiana.
Mi-a explicat cum sa-l folosesc, n-au trecut 5 zile de la inceperea tratamentul, si BAM, o alergie grava. Aveam blande peste tot corpul, tenul imi ardea foarte tare. Am mers la doctorul de familie, acesta mi-a spus sa intrerup acest 'minunat' tratament, si mi-a dat Aerius si H-Ketotifen ( pentru tratarea alergiei ; acesta a mai precizat ca daca nu intrerupeam tratamentul puteam sa fac hiperdozaj de Vitamina A sau ceva de genu, nu mai tin minte exact, insa tin minte foarte bine ca am oprit tratamentul ). Ce sa va mai spun... in prezent am revenit la primul tratament ( doar o parte din el, va explic imediat de ce ), folosind doar Teen Derm K Concentrate si Sebium Serum ( in fiecare seara cate unu ). Bun, acuma sa va explic ce a patit tenul meu. Am mentionat ca de la primul dermatolog am mai primit o solutie preparata in laborat, pentru omorarea stafilococului. Dupa ce am terminat prima oara acesta solutie ( tin minte ca mi-a tinut vreo 3 - 4 luni parca ) am mai procurat-o o data. Dar din pacate, tenul meu a devenit sensibil acestei solutii. In momentul de fata, inca o mai am, dar daca incerc sa ma dau cu ea pe fata, pe o durata limitata, de la 2 la 7 zile tenul meu este buburuzat tot si ma frige foarte tare, si trebuie sa folosesc incontinuu o crema hidratanta. Din cauza acestei solutii, probabil pentru ca am folosit-o cam jumatate de an, seara de seara, tenul meu acuma a devenit sensibil. De ce spun acest lucru? As vrea sa mentionez ca eu fac sport, ( timp de 5 ani de zile, zi de zi faceam antrenamente la fotbal ), iar acum de vreo 2 ani incoace fac fitness ( nu bodybuilding ; nu folosesc suplimente nutritive (proteine sau altele) si nici anabolizanti nu folosesc (pastile sau injectii de felul testosteron, sau hormoni de crestere, sau steroizi) ), iar dupa fiecare antrenament ( in general dupa astea un pic mai intensive ) tenul mi se inroseste si ma frige ( inainte nu aveam astfel de probleme ) ; tot la fel mai patesc si cand fac un dus un pic mai fierbinte.

Daca tot am scris atata, m-am gandit sa va mai dau cateva informatii despre mine, poate ma puteti ajuta mai mult. De vreo 3 luni incoace nu mai mananc deloc dulce ( cel putin ciocolata nu mai consum deloc ), sucuri cu acid nu beau de loc, de fumat nu am fumat niciodata, de consumat alcool nu consum, cafea nu consum, de odihnit ma odihnesc de la 8 la 10 ore pe zi, iar lactate nu prea mai consum deoarce am inteles ca acestea contin hormoni si stimuleaza secretia de sebum, iar mofturi la mancare nu fac niciodata, mananc aproape orice. Un doctor mi-a spus ca sangele il am bun, altfel de probleme nu mai am, altfel de pastile pentru alte probleme nu folosesc, de racit cred ca n-am mai racit de vreo 2 - 3 ani de zile, iar in spital n-am mai fost de cand eram mititel :)).

Ceea ce as dori eu acum de la dumneavoastra, ar fi sfatul dumneavoastra, insa cel bun. Insa eu tind sa cred ca toate cosurile astea imi ies din cauza acestui stafilococ. Dar as vrea sa stiu daca se merita sa mai fac o data testul, si sa stiu daca se poate face si din sange acest test ( aerob si anaerob ). Va multumesc frumos!
2 comentarii
0
27-03-2013, ora 10:58
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Daca tot ai incercat o gramada de pastile impotriva stafilococului auriu si a acneei si nu au dat rezultate, de ce nu incerci si produse dermatocosmetice care dau rezultate bune impotriva acneei ( de regula indiferent de natura acesteia). Incearca Vichy normaderm ( gel de curatire si crema- sa alegi crema in functie de tenul tau gras ori normal ) si local pe cosurile mai mari Avene triacneal ( doar seara), si foloseste si o crema abraziva de fata pentru indepartarea celulelor moarte o data la doua zile. De doua ori pe saptamana sa stai si 15 minute la abur cu sare de mare - curata foarte bine porii in profunzime.
Pun pariu ca intr-o luna vei observa ameliorari semnificative. Incearca, nu ai nimic de pierdut.
0
02-04-2013, ora 23:52
ramona5300
Nu este medic/terapeut
ramona5300
ai putea sa incerci cateva produse naturale care intradevar in foarte multe cazuri au dat rezulatate, trimite-mi un mesaj si incerc sa te ajut daca vrei sa accepti si varianta produselor naturale
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.