Efecte adverse paroxetina?

11-06-2014
laura_2008
Nu este medic/terapeut
laura_2008
Buna ziua va rog sa ma ajutati..sufar de anxietate de 2 ani fac tratame cu paxetin, am mai intrerupt tratamentul dar l am reluat deoarece starile au revenit..acum o luna am dorit sa intrerup tratamentul prin micsorarea dozei deoarece ma simteam bine dar din pacate a trebuit sa l reiau deoarece am avut un nou atac de panica..am incept cu jumatate de pastila adica 10 mg doua zile apoi o pastila 20 mg plus jumatate risperidona, dat de medicul psihiatru, a doua zi m am trezit buimaca cu o ameteala groaznica, calcam in gol, am luat 9 zile tratamentul apoi am intrerupt rispenul pt ca nu mi trecea ameteala si am crezuut ca e de la el, am urcat doza de o pastila jumate doar de paxetin vreo 3 zile si apoi doua pastile adica 40 mg, , ameteala s a mai ameliorar dar nu de tot..i am zis medicului si a zis ca anxietatea e de vina pt ameteala. Eu nu cred deoarece a fost puternica si nici dupa o luna nu mi a trecut inrebarea mea este daca simptomele mele sunt de la pastile sau altceva pe langa ameteala mai am si vedere incetosata lipsa concentrare imi vine sa ma uit intr un punct fix mereu casc des somnolenta oboseala ma gandesc ca am crescut doza prea repede, nici nu stiu ce zic, as dori parerea dvs multumesc...pana acum m am inteles bine cu paxetin dar am luat mai mereu o pastila am mai avut un epusod de ameteala cand am intrerupt brusc tratamentul si cred ca l am luat treptat mult timp..
7 comentarii
0
12-06-2014, ora 08:55
Psiholog Manuela Nicolae
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Manuela Nicolae
Buna ziua,

Va sugerez sa va adresati unui psiholog/psihoterapeut pentru a va ajuta sa depasiti anxietatea. E important sa invatati dumneavoastra sa va monitorizati anxietatea si sa controlati simptomele. De asemenea, mai consultati si un alt psihiatru cu privire la medicatie.
0
17-06-2014, ora 20:14
laura_2008
Nu este medic/terapeut
laura_2008
Multumesc cred ca asa voi face in legatura cu psihologul., dar totusi voiam sa stiu daca ametelile sunt de la tratament sau anxietate, sau e ceva organic, , medicul mi a dat si nootropil pt starile astea dar nu vad nici o imbunatatire, sunt cam suparatoare si sunt ingrijorata
0
18-06-2014, ora 13:07
Psiholog Ana Cristina Badita
Psihologie, Sibiu
Psiholog Ana Cristina Badita
Trebuie consultat un psihiatru privind efectele medicamentelor. Se pare ca pe acest forum sunt mai prezenti psihologii :)

Anxietatea se poate "rezolva" si fara medicamente, prin sedinte de psihoterapie, insa exista niste costuri de timp, efort si bani. La final sansele sunt foarte mari sa fie o investitie buna, pt ca veti invata sa preveniti recaderile si astfel veti avea mereu la indemana un instrument eficient impotriva anxietatii (si nu numai), un instrument care nu da nici dependenta si nu are efecte adverse. Mult succes!

Ana Badita
0
07-01-2016, ora 02:22
Anastasian
Nu este medic/terapeut
Anastasian
Buna seara,
Dupa un diagnostic de atac de panica si depresie mi s-a retetat Paroxetina si Diazepam.
Datorita faptului ca Diazepamul ma facea sa ma simt adormit ziua si noaptea - era ca si cand as fi trait intr-o lume ireala - l-am lasat. Dar am continuat cu Paroxetina. In majoritatea cazurilor, efectul 'benefic' al Paroxetinei se face simtit de abia dupa doua saptamani. Cel putin. Ce inseamna 'benefic'. In cazul meu a fost ca nu mai aveam atacuri de panica si nici depresie. Ba chiar ma simteam bine. Dar acest sentiment de bine se pare ca nu este real. Adica te simti bine atat timp cat iei medicamentul; in momentul in care vrei sa il lasi este ca un scai care se lipeste de tine si nu se mai dezlipeste. Este oarecum dificil sa te lasi de el in sensul ca treci printr-o multime de efecte secundare neplacute. In momentul de fata sunt la stadiul de abandonare a tratamentului, la recomandarea medicului, dar sunt nevoit sa indur o multime de simptome care mai de care deranjante Acestea sunt: ameteli, descarcari electrice in cap, imi adorm extremitatile (maini, picioare), tiuit in urechi, dureri de cap, lipsa de concentrare si uitarea lucrurilor. Desi este destul de greu, sunt decis sa las acest tratament. Sfatul meu celor care sunt pe punctul de a incepe un tratament cu acest tip de medicament este ca mai bine sa incerce sa il evite, sa incerce pe cale homeopatica.
0
07-01-2016, ora 02:29
Anastasian
Nu este medic/terapeut
Anastasian
...Totusi, am observat ca toata lumea, pe aici, comenteaza cum se simte sau cum s-a simtit in timp sau dupa ce a luat paroxetina.
Rugamintea mea este ca daca exista cineva care a reusit sa scape de aceasta 'pacoste', sa povesteasca cum a facut-o, ca sa incerce si ceilalti care au nevoie.
Va multumesc si va doresc sanatate.
0
07-05-2019, ora 22:38
Ioana.d
Nu este medic/terapeut
Ioana.d
Bună Anastasian!
Îmi poți spune te rog în cât timp ți-au dispărut simptomele după întreruperea tratamentului cu paroxetină? Ce ai descris tu mi se întâmplă și mie acum, mai ales acele descărcări electrice...

Mulțumesc și sănătate maximă!

A.
1
25-10-2020, ora 11:32
Elena0272
Nu este medic/terapeut
Elena0272
Buna ziua
La folosirea paroxetinei pt atacul de panica...vizand in special transpiratii excesive..continue..zi- noapte si frisoane..a experimentat cineva la inceputul tratamentului..exacerbarea transpiratiilor?
Inteleg ca efectul..medicamentului se instaleaza in 2 3 sap..dar exacerbarea transpiratiilor ma ingrijoreaza
Multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Anxietatea și stresul cronic pot crește riscul dezvoltării tulburărilor psihiatrice
  • Dependența față de tehnologiile mobile a fost asociată cu depresia și anxietatea
  • Anxietatea poate influența negativ luarea deciziilor
  • Aplicația pentru smartphone care ar putea reduce anxietatea și depresia
  • Riscul de anxietate la mame, asociat cu utilizarea intensă a dispozitivelor electronice
  • Tinerii și femeile sunt mai predispuși la anxietate
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.