Anxietate generalizata ! Vreau sa fiu ca inainte!!!0

19-06-2023
Cristina22)
Nu este medic/terapeut
Cristina22)
Buna seara tuturor, pun aceasta intrebare pentru ca am ajuns la limita.Am 21 de ani. Din noiembrie am fost diagnosticata cu anxietate generalizata. De atunci am urmat foarte multe tratamente psihiatrice dar nu m-am simtit bine deloc.. am incercat analfranil, trittico, serlift si acum de o luna iau cipralex si parca ma simt mult mai rau. Sunt in concediu medical din noiembrie( nu lucrez in tara). Mi am facut RMN la cap, analize, am fost la endocrinologie, gineco, medic generalist, ORL.. De cand am inceput tratamentul cu cipralex ma simt foarte anxioasq, am o durere pe cap pe partea stanga care ma deranjeaza mereu, anxietate foarte mare, simt ca o sa mi se intample ceva rau sau ca o sa o iau razna, si acum am o durere de spate care mi se duce pe piciorul stang si nu am stabilitate… cand ies din casa simt ca raman fara aer, inainte ma simteam rau, doar ca imi facea bine sa iew, acum stau doar in pat. Merg si la psiholog si lucrez cu mine… doar ca nu mai stiu ce sa fac, imi pierd locul de munca.. nu mai rezist asa, am inceput si injectii cu cerebrosylin. Ar fi bine sa renunt la pastile? Oare pastilele acestea ma fac sa ma simt asa rau? De cand am inceput sa iau antidepresive ma simt teribil… primele 3 luni am facut tratament cu bromazepam si convulex si eram ok cat de cat, dar tot fara energie.. multumesc tuturor si multa sanatate!
12 comentarii
1
19-06-2023, ora 21:07
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Buna.
Mai aveti cateva saptamani rabdare cu Cipralex. E normal ca in prima luna sa va simtiti rau. Apoi se retrag efectele secundare.
1
19-06-2023, ora 21:41
Cristina22)
Nu este medic/terapeut
Cristina22)
Ma gandeam sa vorbesc cu doctorul sa incerc trittico.. sa il iau seara sa nu mai simt efectele? Cipralexul ma face sa simt ca innebunesc, nici nu mai pot iesi din casa
1
19-06-2023, ora 22:16
gladys
Nu este medic/terapeut
gladys