simptome ciudate sper s anu fie vorba despre ceva grav

11-07-2011
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
buna ziua, numele meu este raluca, sunt o utilizatoare mai veche a forumului. de data asta as avea nevoie d eun sfat de la medicii de pe forum.
am si eu o problema destul de ciudata sa zis asa.am 23 de ani, 1.73 si vreo 55 de kg. ca toate tinerele din ziua de azi sunt obsedata de silueta. si bineinteles ca am zis ca vreau s aajung la 50 kg... vineri am inceput sa iau capsula de slabit de la arpfarm, mentionez ca am mai luat-o si acum 2 ani si nu am avut nici o problema, nici un siptom sau durere. acum insa e diferit, dupa ce am inceput sa le iau au inceput sa apara stari de voma ameteli puternice dureri in jona cefei ritm cardiac crescut transpiratii reci stari ciudate cum ca nu mai pot sta in picioare. intrebarea mea este urmatoarea: sa fie din cauza ca am pierdut vitamine si minerale sau aceste simptome pot fi prezente si datorita unei lipse de ceva anume din organism? pot spune ca am mai avut ameteli si inainte s aiau aceste pastile dar nu atat de puternice, oricum cand ma ridicam din pat ameteam. luna aceasta pot spune ca si ciclul menstrual l am avut scazut si ciudat, eu iau si anticonceptionale, oricum m am simtit rau. va rog din suflet sa imi dati un sfat si un ras la intrebarile mele sau s ama indrumati catre un medic..ideea e ca prin 2010 am stat in spil si eram anemica, e posibil s ao patesc din nou? mentionez ca am inceput sa iau calciu si magneaziu de la aditiva.. va multumesc mult
4 comentarii
0
11-07-2011, ora 14:17
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
imi cer scuze pt literele omise tastatura mea e cam stricata si nu prea merge uneori..
0
11-07-2011, ora 16:26
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
pt. ca NU mananci, ai mai luat si pastila de care zici, ti-a scazut glicemia..de fapt, chiar si ametelile dinainte tot asta denota..stiu si te inteleg ca vrei 50 kg, ai grija sa nu ajungi iar prin spitale.ca+ Mg nu-i suficient, treb sa si mananci bine (pana-ti revii) si sa consumi lichide (acum sunt multe grade...caldura)...sanatate.
0
11-07-2011, ora 16:53
calogeropoulis aristia
Nu este medic/terapeut
calogeropoulis aristia
draga raluca, pai 55 de kg la 1, 73 sunt chiar putine. Ia vezi sa nu dai in anorexie cu curele astea de slabit!!!!
Eu am 169 si 53 kg si sunt salba, vreau s amai adaug.
Numai bine!
0
11-07-2011, ora 17:30
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
va multumesc mult pt raspunsuri, deci nu e vb despre ceva foarte grav vreo boala sau ceva, e vb doar de alimentatia proasta si vitaminele si mineralele pierdute.cel mai bn cred ca ar fi sa iau un complex de vitamine/minerale nu? va pooop
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.