De atacul de panica am ameteli usoare dureri de cap rare, simt ca ceva nu e in regula, insomnii.
Salutare, sunt elev am varsta de 16 ani si nu stiu ce as putea sa am.Totul a inceput acum o luna dupa un atac de panica am mers la spital in acel moment nu am stiut cum sa reactionez.Dupa primul atac de panica am mai facut doua dar mai usoare.Am fost la medic neurolog am facut eeg a iesit normal, la spital am facut, ecografie, oftalmologie, orl, ekg analize in sange la glanda toate bune.De la acel atac de panica ma confrunt cu ameteli usoare dureri usoare de cap rare, simt ca ceva nu e in regula cu corpul meu, insomnii.Am primit xanax de la neurolog dar l am opit pentru ca ma simteam rau.Am mers la alt neurolog si am primit un tratament mai usor ma simt putin mai bine.Am schimbat doi neurologi crezand ca ma minte, nu imi spune despre boala mea, De la acel atac de panica am o stare de frica cum sa nu lesin in orice moment sa nu am caner sau nu stiu ce tumoare la cap.De cand cu pandemia nu am iesit afara nu am avut cu cine sa comunic..Am nevoie de un sfat
Multumesc!!
Multumesc!!
3 comentarii
Buna.
Incercati psihoterapie si daca nu merge si nu faceti fata, tratament de la psihiatru.
Incercati psihoterapie si daca nu merge si nu faceti fata, tratament de la psihiatru.
Am primit asentra!
Mi la dat neurologul.
Ce as putea sa fac cand mai am simptome cum are fii amețelile?
Mi la dat neurologul.
Ce as putea sa fac cand mai am simptome cum are fii amețelile?
Ai rabdare 4-5 saptamani cu antidepresivul sa isi faca efectul. Astea nu isi fac efectul de pe o zi pe alta.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 14un scurt-circuit ca un soc ca o trosnitura in interiroul capului
- 4ameteli, stare de slabiciune in corp
- 25un psiholog bun in Bucuresti!?
- 6Atacuri de panica sau altceva?
- 16sindrom vertiginos
- 5Stare de mahmureala manifestata printr-o ameteala usoara, oboseala launtrica
- 6Xanaxul poate deveni o problema?
- 12Sa fie anxietate???
- 4Lovitura la cap