ma simt rau am senzatia e sufocare si de incordare

18-04-2012
dog4life
Nu este medic/terapeut
dog4life
de cateva luni ma simt rau am senzatia e sufocare si de incordare, doctora ma trimis la psihiatru, si aceasta ia dat seroxat si xanax 0.25, dar nu vreau sa iau seroxatul pentru ca are 1000 de reactii adverse, am luat doar xanax jumatate de pastila de 0.25 pe zi timp de 2 sapt cu 2 sapt pauza si acum iar si dupa 2 sapt ma simt excelent, credeti ca e necesar sa iau tratamentul prescris daca deja ma simt bine doar de la jumatate ?si daca renunt sa iau si jumatatea aceea brusc se va intampla ceva ?
9 comentarii
0
18-04-2012, ora 09:24
dog4life
Nu este medic/terapeut
dog4life
SA MAI IAU IN CONT CATE O JUMATATE DE XANAX DIMINEATA CHIAR DACA MA SIMT BINE ?
0
18-04-2012, ora 16:36
LUCIARARO
Nu este medic/terapeut
LUCIARARO
Buna,
Nu intrerupe tratamentul pana nu consulti medicul care ti le-a prescris. Cu genul asta de medicamente nu te joci. Asa am facut eu acum cativa ani si am avut sevraj si nici pana acum nu m-am vindecat.
sanatate multa
Lucia
0
18-04-2012, ora 20:02
adrian2011
Nu este medic/terapeut
adrian2011
doglife
ce reactie adverse, eu iau seroxat 20 mg si nu am nici o reactie adversa, nu mai citit tot ce scrie pe prospect
0
18-04-2012, ora 21:04
LUCIARARO
Nu este medic/terapeut
LUCIARARO
Buna,
Daca nu ai reactii adverse este perfect. Nu mai citi prospectul, sa nu te influenteze in sens negativ. Eu am incercat sa-ti spun sa nu intrerupi tratamentul brusc fara avizul medicului psihiatru pentru ca atunci pot aparea reactii neplacute.
Este perfect daca te simti Ok, pentru ca la foarte putine persoane functioneaza primul tratament medicamentos prescris.
Eu trebuia sa iau medicamentele cel putin 6 luni si eu l-am intrerupt dupa 45 zile. De regula se merge la control dupa o luna de tratament. Si apoi treptat, daca pacientul se simte Ok, medicul psihiatru stabileste o schema de scoatere definitiva a medicamentelor, dar nu brusc.(iti doresc din suflet sa fie si cazul tau, sa nu fie nevoie sa le iei prea mult timp).
Multa, multa sanatate
Lucia
0
19-04-2012, ora 08:31
dog4life
Nu este medic/terapeut
dog4life
vam zis eu am luat JUMATATE de pastila de 0.25 niciodata 1, adica mai putin de 0.15 mg si mia trecut, si nu vreau sa ma indop de seroxat daca la mn a trecut cu atat de putin nu e atat de grav pesemne nu ?
0
19-04-2012, ora 10:31
LUCIARARO
Nu este medic/terapeut
LUCIARARO
Da, intr-adevar esti un caz fericit. Ma bucur tare mult pentru tine. Dar eu nu pot sa-ti spun daca sa le mai iei sau nu. Doctorul ce ti-a spus?. De fapt: pentru ce perioada ti-a prescris tratamentul?. Am inteles ca nu ai luat seroxat si ti-ai revenit. Este perfect. Si daca mi-aduc bine aminte, acum 7 ani am luat si eu xanax. In schimb eu am luat mai mult. 1 pastila si jumatate pe zi. Totusi, da-i un telefon doctorului, spune-i ca esti foarte bine si vezi ce spune. Adevarul este ca nu are de unde sa-ti reduca. Mi-este teama ca daca nu le iei o anumita perioada de timp, sa nu revina simptomele. Medicamentele acestea trebuiesc luate o anumita perioada de timp, in functie de gravitate.Dn acest motiv iti recomand sa-l suni pe doctor. Nu trebuie neaparat sa mergi la el sau la ea la cabinet. Inca o data ma bucur tare mult ca ai scapat.
Numai bine iti doresc si sa dea Dumnezeu sa nu mai ai parte de asa ceva
Lucia
0
20-04-2012, ora 08:20
dog4life
Nu este medic/terapeut
dog4life
Mi-a zis la prima vedere (eram in criza), ca ar trebuii sa fac tratament minim 6 luni cu Seroxat si Xanax, dar am luat doar Xanax..si ma simt bine si am luat mult mai putin decat a zis am zis sa incerc asa, de asta mie teama si mie ca o sami reapara, de aceea o sa incerc sa le iau mai mult, doctora a zis sa iau si seroxat am sunat-o dar...nu vreau sa ma indop cand mie mai bine deja
0
18-07-2012, ora 09:35
nirolf26
Nu este medic/terapeut
nirolf26
dog 4 life nu are cum sa ti treaca starile astea numai cu xanaxiti da impresia numai cat timp le iei ca esti ok dupa ce le lasi se intorc starile de rauxanax e un anxiolitic care actioneaza foarte repede adica iti da impresia ca aceste starii au disparut seroxat e foarte bun pentru starile tale isi face efectu mai tarziu in circa 3 sau 4 saptamanii si credema are mai multe efecte benefice ca xanax ca de exemplu: iti corecteaza nivelul de serotonina din creier care e responsabil direct de starile tale de sufocare spre deosebire de xanax care te calmeaza pe moment dand doar impresia ca esti ok, , nu da dependenta ca xanax
0
29-07-2012, ora 18:35
Ionut_grigore
Nu este medic/terapeut
Ionut_grigore
ce diagnostic ti a dat doctora?
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.